E-marketing, SEO a PPC

Spousta firem vynaloží nemalé finanční prostředky na perfektní webovou prezentaci, kterou pak denně navštíví dvacet možná třicet lidí. To je zbytečné plýtvání obrovským potenciálem, kterým internetové prostředí bezesporu je. Přitom lze za pomocí různých metod a postupů úspěšnost webové prezentace či eshopu rapidně pozvednout.

Věnuji se těmto formám e-marketingu:

Dlouhodobá činnost s trvalejšími výsledky zahrnující „ON-Page“ i „OFF-Page“ úkony, mající vliv na lepší dohledatelnost vyhledávači.

SEM optimalizace zahrnuje přednostní výpisy, systémy PPC, kontextovou reklamu a další. Krátkodobá, ale maximálně účinná forma propagace ve vyhledávačích.

Budování zpětných odkazů je jedna z důležitých metod SEO, často bývá nevhodně používána, proto by ji měl dělat problematiky znalý profesionál

Základem dobrého marketingu jsou bezesporu kvalitní PR články a čtivé texty, které čtenáře zaujmou a vybudí k akci. Přesně takové texty píši.

Marketing a propagace na sociálních sítích patří k velmi účinným nástrojům. Věnuji se profilům na Facebooku, Instagramu, Twitteru a dalších.

Využití emailu k marketingovým účelům je běžná a efektivní metoda, která se však musí používat citlivě a musí nabídnout přidanou hodnotu.

Denně vznikají tisíce nových webů a jsou spuštěny stovky nových eshopů. Aby váš internetový projekt nezapadl do prachu, je třeba mu věnovat náležitou péči, vedoucí k jeho oblibě a zvyšování návštěvnosti a efektivnosti. Je důležité si uvědomit, že spuštěním nového webu nebo e-shopu to teprve začíná…

POZOR: špatným a mezi veřejností rozšířeným mýtem je fakt, že SEO má za cíl markantní zvýšení návštěvnosti webu a tím generování zisku. Tak to ale není – snahou je přivedení návštěvníků z vaší cílové skupiny – tedy skutečně potencionální zákazníky, ne pouze „surfaře“.

Vše začíná důkladnou analýzou stávajícího webu, průzkumem e-trhu a konkurence, vyprofilování „typického“ zákazníka coby cílové skupiny a odstraněním negativních vlivů ze současného webu či eshopu. 

Přesunout se na začátek